Sött som i socker!

Massa socker har det blivit här idag, men så får det väl vara såhär inför julen. Marcus är duktigast på att låta bli, Milton och jag är två fruktansvärda sockerråttor!
 
Pepparkakshuset har ju den här dåliga mamman varit och nallat på, utan sonens vetskap......! Visst är det fint, fina Malin som varit så duktig och fixat det åt Milton :)
 
 
Men idag var det Miltons tur! Djup koncentration där i den blicken ;)
 
 
Malin pyntade också pepparkakor åt oss när hon fixade pepparkakshuset. Fint va? En till varje i familjen <3
Vi har idag fått lite mer snö, hääääärligt!! Nu r det vitt och fint (över isen) igen, det lyser ju upp så fint.
 
 
Ikväll passade jag på att baka lite inför julafton. Allt mitt julgodis är ju slut, sockerråtta som sagt.....
Så lite fler Snöbollar (vit choklad och kokos, recept finns under kategorin Recept) och fler av Leila Lindholms Rocky Road, som är bland det goaste jag ätit tror jag, herrejisses - salt och sött i en salig blandning, mmmmm...
 
 
Nu mina vänner väntar jag på min Marcus, som somnar sonen. Sedan blir det gulachsoppa med en klick creme fraise, mums! Vi köper faktiskt alltid Felix färdiga soppa på burk för den är fantastiskt god. Och så blir det en julklassiker i filmväg - Ensam Hemma, de två första filmerna där hör liksom julen till :)
 
Kram och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0