Sålänge Milton är "liten"

Är det jag som drar nytta av gåvor som han får och som inte är leksaker.
Denna bocken fick Milton på annandagen av min mormor och morfar och den är så fin!
Just nu får den stå, utan ljus, i vitrinskåpet tillsammans med många andra fina gåvor. Ovanför skymtar min älskade gunghäst som jag fått av mina föräldrar och under min fina lilla fotogenlampa som jag fått av min mormor och morfar. På samma hylla som bocken står Marcus fina fina brandbil som en gång var hans farfar. Jag älskar denna typ av gåvor. Det känns viktigt och speciellt och gör mig mycket lycklig.



Kommentarer
Anonym

Önskar er en trevlig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år!
Grattis till tio(!) år, du och Kalle!

Svar: Tack snälla!!Gott Nytt År önskar jag dig också!
Fanny Lindborg

2012-12-31 @ 10:44:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0