Måndagslista nr 113

Hej på er! En Måndagslista såhär på Nyårsafton är väl inte fel. Idag är jag extra glad över...
 
...att vi har haft många lediga dagar tillsammans och nu har idag och imorgon lediga tillsammans också.
 
...att jag har fått träffa både min syster och bästa vän i veckan, underbart! Det ger mig ny energi!
 
...att det är Nyårsafton och fina vänner kommer hit på (förhoppningsvis!) god mat :)
 
...att nytt år innebär en nystart, det behövs ibland. Lite nytt tänk, ett nytt år och nya möjligheter i livet.
 
...att Marcus och jag firar 10 år tillsammans idag, bara det är ju värt att fira!!
 
...att Milton är världens bästa och det finns ingen som han! Ingen kärlek i världen kan mäta sig med den jag känner för honom.
 
Detta får avsluta min lista, dags att sätta fart här hemma. Kram på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0