Måndagslista nr 112

Hej!! Herrejisses, sent igår kväll slog det mig - mitt i allt julfirande så missade jag Måndagslistan, sorry! Därför får ni här en två dagar sen lista. Idag är jag glad över att...

...vi hade fina julfirande på julafton. Jag älskar julen ju!!

...Milton säkert hade minst lika fin jul som jag och var så glad över allt fint som tomten kom med

...jag fick en käksassistent av tomten - äntligen!! Tack snälla mamma och pappa!

...vi har haft fyra lediga dagar tillsammans här hemma, fint det! Marcus börjar jobba idag, men Milton och jag är lediga till nästa vecka :)

...vi har fått sovmorgon två morgnar på raken - det tar visst på krafterna att fira jul ;) Idag fick jag upp först, gick ut till stallet, släppte ut hästarna och gjorde klart stallet, skönt att ha det ordnat :)

Nu är det dags att sätta fart på denna dag. Idag blir det ett besök hos min mormor och morfar, mys mys mys!!
Kram på er, vi hörs senare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0