Måndagslista nr 110

Hej ganska sent! Milton hade svårt för att somna idag så därför har jag inte hamnat här förrän nu.
Idag är det ju måndag, dags för listan och idag är jag lite extra glad över att...
 
...vi har fått så mycket snö! Det är ju ändå fantastiskt härligt, vackert, ljust och bara sådär bra!
 
...grannen här borta kom hit i eftermiddags och frågade om han skulle skotta bort snö åt oss - eh, ja tack! Nog för att jag älskar snö och jo, jag skottar gärna, men min nacke skulle aldrig orka med att skotta bort all snö för hand och grannen har ju traktor så det gick ju hur fort som helst :)
 
...vi var insnöade idag. Japp mycket snö är det i listan idag. Milton och jag har haft en jättemysig hemmadag och bara varit mest hela dagen typ.
 
...Jag drog igång och målade kökstaket här hemma i eftermiddags, därför är taket nu målat två vändor = halva jobbet gjort och det är ju toppen! Skitskönt. Just nu mår ju min nacke inte alls bra. Därför är det väl extra dumt att jag både skottar snö och målar tak, men ibland får jag väl skylla mig själv ;)
 
...det äntligen är vardag imorgon igen!! Jag vabbade onsdag, torsdag och fredag förra veckan och denna vecka börjar jag med att bli insnöad. Känns sådär, även om personerna på praktiken verkar vara väldigt förstående.
 Killarna är dock lediga imorgon, skönt att slippa stressa hem för dagishämtning, fixa stallet tillsammans med en trött stackars Milton.
 
Nej nu ska jag snart krypa till kojs. Ni som väntar på besked angående lyktan får hålla er till tåls ett litet tag till.
Kram på er och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0