Magsjuka

Fy fasen, jag undrar om jag håller på att bli sjuk här? Har ju mått halvtaskigt hela dagen och nu under eftermiddagen har magen kört runt och jag har mått riktigt illa, gulp! Jag dör om jag blir magsjuk alltså.....
 
Just nu ligger den här stackaren och sippar på ett glas avslagen cola. Är egentligen liten hungrig, men orkar inte resa mig upp så jag struntar nog i det helt enkelt och väntar på att Marcus kommer ner från ovanvåningen och kan hjälpa ;)
 
 
Jag hoppas innerligt att jag är bättre om en stund och till imorgon. Tre vabbdagar nu i veckan är för trist, jag vill inte vara borta mer från praktiken!
Nu ska jag vila lite tror jag. Tävlingen är förresten avslutad, vinnare kommer presenteras inom de närmsta dagarna, imorgon förhoppningsvis! Stor kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0