Lite paus nästan

Lediga dagar nu har trots allt inneburit bloggpaus nästan. HAr behövt vara ifrån dator och sådär och bara varit. Fast nu ljuger jag, för bara varit har jag inte heller varit - julafton med allt vad det innebär, igår var det middag hos mamma och pappa och idag middag hos mormor och morfar - allting hur fint och mysigt som helst, men det tar på krafterna att fara runt. Det märks på Milton som varit otroligt trött sedan julafton - imorgon ska han och jag ta det lugnt, hö ska hämtas men i övrigt blir det lugnt och skönt :)
 
På tal om lugnt och skönt så ska jag ta med mig sambo, hund och förkylning och gå upp och sova, är trött som tusan!
Kram och godnatt, imorgon hörs vi igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0