Kusinmys!

Idag har två av mina fantastiska kusiner varit här, så underbart härligt! Först en kanonfrukost, följt utav promenad och sedan fika på det - perfekt helt enkelt. Milton tyckte det var toppen med en ny lekkompis (min kusin Linus, 30+, hahaha ;) ) och jag tyckte det var härligt med lite kusinmys.
 
Vi har haft ett så fint väder här idag, några minusgrader och strålande sol. Imorgon (?) inväntar vi tydligen ett riktigt busväder, vi får väl se vad det blir av det, ska ändå bli lite spännande! Väder är häftigt och ändå inget vi kan göra något av, bara att vänta och se helt enkelt :)
 
Annars då? Glöm inte bort min Borett-tävling om den fina lyktan, knappt ett dygn kvar! Och inte ett foto har tagits på hela dagen, telefonkameran och systemkameran har helt enkelt fått hålla helg. Imorgon är det söndag, Marcus jobbar helg och Milton och jag ska nog ta en tur till pulkabacken och kanske en fika hos mamma och pappa (om ni läser här, mamma? Hihihihi).
 
Gud, jag har verkligen inte mycket att skriva idag, märks det? Haha..
Hoppas allt är väl med er, kram så länge. Snart är det filmdags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0