Klok som en bok!

Vi har varit på språng större delen av dagen, Milton och jag. Tågresa till stan där vi betade av lite julklappsköp och sådär. Vi åt på stan tillsammans och tog tåg hem sedan igen. Milton var en klippa i stan och gjorde allt man kan begära av en 2,5-åring.
 
Fina Milton älskade såklart att åka tåg, elefanten också ;)
 
 
Ikväll har vi varit på kalas, två av Miltons fastrar hade kalas, helmysigt! Precis när det var som roligast så trillde Snöret och slog upp ett jack i bakhuvudet, stackars lille killen.. Han blev ompysslad av fastrar och farmor och ville vara i min famn och gråta lite, innan det var bra igen.
Nu sover han gott. Själv har jag njutit lite av att kökstaket faktiskt är färdigt. Sedan har jag plockat iordning här hemma, sopat (!) golvet här nere, diskat undan, tänk en brasa och ett ljus, gjort te och här sitter jag nu.
Marcus är iväg ikväll med jobbet och jag njuter ordentligt av mitt liv.
 
Vi hörs imorgon, finisar. Nu ska jag fortsätta njuta av den vetskapen; att jag njuter av mitt liv, att min pojke är det finaste som finns och att han är klok som en bok. Att kökstaket är färdigt. Att jag har en kamin som värmer gott. Att Macus är världens bästa man. Om en vecka och två dagar firar vi 10 år tillsammans - galet!!
 
Ha det gott, stor kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0