Insnöade

Milton och jag verkar vara fast hår hemma idag, lite mysigt ändå men vi hade nog velat ta oss iväg egentligen. Fast jag väljer att se det som en positiv sak och vi har en anledning att bara mysà hela dagen.
Hästarna står fortfarande inne och får göra framåt förmiddagen tror jag. Vi var ute och skottade i morse; en lång gång från stallet och ut till hagen, nedanför trappen vid ytterdörren, vid soptunnor, brevlådan och vid ena bilen. Men lilla Malva kommer ha svårt att ta sig fram i hagen så de får stå inne extra länge och tugga hö idag :)
 
Yda hade turen att sopbilen passerade innan så där blev lite hjulspår för henne att gå i, lilla lilla hunden ;)
 
Ingen bild kan jag bjuda på eftersom bloggappen på telefonen inte fungerar och det fungerar inte att lägga in bild via nätet från mobilen, typ. Gud vad invecklat det lät, haha ;) Kan inte heller se hela detta inlägg så ifall där är en massa stavfel så får ni ha överseende :)
 
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0