Det var då det

För några veckor sedan fick vi ju så galet mycket snö och jag var så lycklig!! Vi var till och med insnöade där en måndag, helt underbart! Och nej jag är inte ironisk, jag älskar det!
Nu har vi ren och skär dynga, suck. Skittrist. Jag borde bosätta mig i norra delen av landet; jag älskar snö och har inga problem med mörkret - tål att tänkas på ;)
Såhär stod det i alla fall i tidningen då, efter snökaoset - häftigt ändå :)
 
 
Idag har vi tagit det riktigt lugnt. I morse var jag på vårdcentralen, akupunktur. Jag gillar det :) Sedan har Milton och jag est varit hemma. Min syster var hit en sväng på barnpassning medan jag fixade stallet. Sedan har vi hämtat hö och nu ikväll hjälptes Marcus och svärfar åt att få av höbalen från släpet. Ingen ansträngande dag för mig med andra ord, vilket är en himla tur med tanke på att jag är stenförkyld!
Nu blir det lite film och lite datortid här. Kram härifrån


Kommentarer
Lilla A på landet

Akupunktur? Vem fick du den av? (Om man får fråga?:)

Svar: Hej! Nere på vårdcentralen, hos sjukgymnasten :)
Fanny Lindborg

2012-12-30 @ 16:08:57
URL: http://www.lillahusetpalandet.wordpress.com
Lilla A på landet

Vilken sjukgymnast? Fick själv akupunktur av Malin innan, men nu har hon ju slutat.. :(

Svar: Hej! Jag tror hon heter Jeanette.. Fast vad osäker jag blev?! Ska ta reda på det, återkommer!
Fanny Lindborg

2013-01-10 @ 09:45:51
URL: http://www.lillahusetpalandet.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0