Vår trapp


Sådär ja, då var trappen så gott som färdig. Ett brickbord ska inhandlas, likaså taklampa. Vi ska bestämma oss för vilken färg dörren ska ha och fixa det, i samma färg målas kanske korgstolen som har hamnat här också :) Så länge satte jag vår zinkkruka och min lilla lykta. Fick ju fylla ut med något till dess att brickbord är handlat.
 
 
Tycker det blev himla fint, det ser genast lite mer välkomnande ut. Korgstolen är mina föräldrars gamla stol. Min syster och jag har fått vars en så en av dem hamnade just nu här :)
 
 
Hoppas allt är bra med er. Här vankas jobb för mig igen om ett par timmar. Ha det gott, kram!


Kommentarer
Sandra

åh det blev ju jättefint!!! Så rent och ljust och välkomnande!

2012-08-09 @ 15:48:43
URL: http://www.minplanet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0