Uteprojekt x 2

Idag vaknade jag på ett betydligt bättre humör, kan det ha varit den där sovmorgonen måhända? ;)
Nåväl, ganska direkt efter frukost drog jag igång med ett projekt som jag har tänkt på ända sedan vi flyttade hit då för drygt ett år sedan - att måla furu-festen här vid ytterdörren. Hade dessutom vit fasadfärg hemma så det var ju bara att dra igång.
Såhär såg det ut innan...
 
 
 
 
Furu furu furu....
 
...och så även på denna sida...
 
 
...och senare ikväll såg det ut såhär! Räckets insida är målat tre gånger, likaså väggen runt ytterdörren.
Taket ska målas 1,5 gång till.
 
 
Dörren ska också få färg i dagarna :)
 
 
Räcket blev så himla fint!
 
 
 
Ursäkta den absolut superdåliga kvaliteten, iPhonebilder, suck alltså.. Att jag aldrig lär mig att plocka fram kameran..
Senare efter detta ikväll så for jag ut i garaget och gjöt fem betongplattor! Det gick av bara farten och jag var klar på fem röda, kändes det som ;)
Skönt att ha fått en del gjort, jag mår så mycket bättre då. Dessutom har Armani blivit riden både igår och idag, inte av mig men ändå, och det känns extra gott i samvetet.
Nu ska jag och mitt goa samvete gå och sova strax, lite mer OS bara!
Godnatt fina ni! Stor kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0