Två av de finaste tjejerna...

...i min värld har hängt med Milton och mig ikväll. Tjejerna tog lite foton, jag tog två suddiga i farten och telefonen har dessutom dött så det får bli ett fotolöst inlägg :)
Tjejerna jag pratar om är min syster och min bästis - Mimi och Anna. Båda två flyttar till Stockholm i månadsskiftet och jag är så galet stolt över båda! Mimi har kommit in på Beckmans kvällskola (designutbildning och det är så stort!) och ska läsa den ett år och sedan öppnar sig nog många dörrar för henne.
Anna är färdig civilekonom och har fått jobb på ett stort företag med huvudkontor i Stockholm.
Inte så konstigt att jag är så stolt va? De är ju hur grymma som helst!
 
Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det är skitjobbigt. Jag vill ju ha båda nära här hemma och jag är verkligen inte van vid att ha framför allt Mimi nära. Min lilla syster ska ju vara hemma... Detta känns så fruktansvärt jobbigt egentligen och jag är så glad över att jag har massor att göra hela hösten med hemmet, Milton, skola, djuren och så vidare. Så slipper jag kanske behöva tänka på det.. Och så Milton som pratar så mycket om båda två och älskar att hänga med dem, att numera inte få träffa dem alls på länge eller i alla fall lika ofta, det är också lite jobbigt. Eller egentligen skitjobbigt..
 
Älskade finaste tjejerna, ni betyder så mycket för mig, för oss! Massa känslor som väller inom mig och det är lite svårt att styra över det. Jag minns så väl hur jag mådde första gången Anna var utomlands flera månader i sträck, jag rasade i vikt och tyckte det var galet jobbigt. Jag vill inte att det blir så igen! Som sagt, tur att jag har en upptagen höst och har mycket kvalitetstid med dessa två, innan de åker! Som ikväll till exempel, som har varit helt underbar!
 
Godnatt, nu ska jag försöka jobba!


Kommentarer
Mimi

För det första... Tack för igår det var himla mysigt <3
för det andra... Tack nu rinner min mascara ^^ nej men då måste komma upp o besöka oss älskar dig bästaste syster <33

2012-08-18 @ 14:46:27
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0