Måndagslista nr 95

Hej vänner!
Nu vecka igen och nu närmar det sig - vardagen. Så denna vecka är jag lite extra glad över att...

...vi är lediga tillsammans imorgon, alla tre!

...tack vare ledigheten imorgon så ska vi på utflykt :)

...det blir avskedsfest för min syster på fredag. Alltså egentligen är jag inte alla glad över det, men fest är nästan alltid roligt och ser jag fram emot!

...det blir roadtrip för Mimi, mamma och mig, till Stockholm i helgen. Samma som ovan, jag är inte glad över att vi ska lämna Mimi där uppe och åka utan henne hem. Och jag kommer inte få träffa henne alls på samma vis som innan. Men jag är glad för hennes skull och det är ju alltid kul att åka till Stockholm en vända :)

...Milton är det absolut finaste som finns. Han är verkligen hur fin, rolig och bäst som helst. Älskade finaste barn!

Nu blir det lite tv och lugn i soffan för min del. Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0