Måndagslista nr 94

Oj redan ny vecka!! Jag har så mycket att vara glad över, så som att...
 
...jag och min bästa vän ska på spa imorgon - så himla underbart!!
 
...vi avslutade veckan på bästa sätt igår, med besök på stranden, glassätning och sedan mys på trädäcket i solstolen större delen av kvällen (kommer bilder senare!)

...vi hade en helt fantastisk middag hos mina föräldrar i lördags, det var så himla mysigt. Ett par bilder bjuder jag på :)
Förrätt med vitlöksbröd, kräftor, brieost mmmmmm.....!
 
 
Och sedan hemmafriterade pommes, grillade revben, majskolvar och sparris, sallad och bea-sås - GOTT! Eller ja, detta är syrrans tallrik, den var finare än min, hahaha ;) Jag äter inte bea-sås ;)
 
 
Okej, en mindre fantastisk bild på oss; jag, svåger-Macke, Mimi och min Macke :) Som vi ser ut..
 
Milton och jag hängde i skönaste solstolarna en stund när det fortfarande var ljust. När det var mörkt hängde han där med mormor och kollade stjärnor. Dusty var såklart med överallt, fina killen.. Bakom oss ser ni den av min mammas dunge, den är himla mysig.
 
 
Okej, tillbaks till listan.
...jag och Milton är lediga hela veckan! Som jag njuter av det!
 
...Milton somnade så tidigt idag. No more midagssovningar. Eller ja, då och då lär han behöva det, men många gånger kommer det skippas sovningen på dagen.
 
Jaha nähä, nu ska jag platta håret och packa väskan inför spa-dagen imorgon. Hoppas allt är väl med er, vi hörs. Kramar


Kommentarer
Peppe

Alltså Fanny!! Hur kan man INTE äta bea som är sååå... gott!?
Ser ljuvligt gott ut, nu blev jag hungrig... å jag som ska sova, suck!

2012-08-21 @ 23:30:38
URL: http://jalkling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0