Måndagslista nr 93

Hej fina ni!
Idag är det ju redan ny vecka, herrejisses.. Denna vecka är jag extra glad över att...
 
...Milton och jag är lediga resten av veckan OCH nästa vecka tillsammans, så ljuvligt!
 
...Vi är lediga till helgen tillsammans, hela helgen!
 
...min blogg har blivit så fin! Ett par små justeringar bara, sedan är den helt perfekt! TACK Tilda :)
 
...bilderna sedan gårdagen gick att ladda upp idag. Kommer ett inlägg senare ikväll.
 
...alla stolpar är uppe till hagen, nåväl, några få plaststolpar återstår, men de tar jag imorgon på en kvart. Imorgon ska även isolatorer börja skruvas. På onsdag ska fler isolatorer, tråd och handtag köpas och SEN är den färdig! hästarna de går där och suktar och vet vad som är på gång ;)
 
...jag imorgon ska träffa en av mina bästa vänner. Som jag har längtat!! Har inte träffats på jättemånga veckor av olika anledningar så detta ser jag så mycket fram emot.
 
...vi egentligen har det så himla bra! Ibland är det tight ekonomiskt, ibland tycker vi att tiden inte räcker till, ibland är det för trist att städa. Men alltså egentligen är det ju bagateller! Vi mår bra, har råd att bo så himla bra, ha hästar, barn och studera samtidigt. Vi kan unna oss litegrann och ibland mer och jag är halvvägs igenom utbildningen nu. Vi är friska både människor och djur, Milton är det finaste vi har och vi har varandra - vad mer räknas egentligen?
 
Detta får såklart avsluta min lista. Kram alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0