Måndagslista nr 92

Hej Fina ni! Sen lista idag. Just nu jobbar jag men tidsinställda inlägg är grejen ;) Idag måndag är jag extra glad över... ...att vi tog tag i projektet Ingången, åh så fint det blev! Idag blev det ju färdigt dessutom (utom dörren)! Kommer bild på det imorgon :) ...att Milton är världens härligaste kille! Det är så roligt att va med honom, prata med honom och bara se på honom!! ...att Marcus är ledig imorgon. Jag gillar lediga dagar tillsammans! ...att min syster bjöd hem mig på fila ikväll innan jobbet, dö-mysigt och hon är bara bäst och gör mig glad! ...min nya dörrstopp, egen design ;) Dö-fiffig, men kanske inte det snyggaste betong-alster jag har gjort ;) Se bild! Godnatt på er :)



Kommentarer
Irene

Mycket fin ! Särskilt snöret :)) smart dörr stopp.

2012-08-08 @ 10:47:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0