Godnatt!

Ååååhh nu börjar jag bli trött! Måste sällskapa med min stackars sambo som är "fast" i soffan 10 minuter till då han sitter med babyfoot på fötterna. Det ska visst vara jättebra och kanon att få bort död hud, förhårdningar och så vidare med. 2 timmar har han snart suttit, precis som man ska och om 3-7 dagar börjar huden flagna, spännande ;)
 
Ut med min lilla Yda en snabb sväng nu, sedan borsta tänder och sådär innan vi dyker i säng. Imorgon börjar hösten enligt sambon.. Jakten drar igång, till hans stora lycka. Inte min direkt ;) Många helger uppbokade, en del tidiga morgnar för hans del, en vecka i Norrland.. Usch nej, hade hellre haft honom hemma alltid!
 
Nej dags att runda av, vi hörs imorgon. Kram härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0