Första dagen!

Och jag känner mig pepp - nystart helt enkelt och jag hoppas och tror att detta blir ett bra år :)
Vi går ut hårt med 12 riktigt riktigt tuffa veckor, men det s.k.a gå bra.
Såhär prydligt låg böcker, papper och busskort på bordet i morse. Nu ligger busskortet oanvänt i jackfickan (då tågen var inställda, suck..) och böckerna ligger slängda tillsammans med papperna på soffbordet och jag pluggar affärsengelska och engelska-grammatik för fullt. Gäller att passa på när motivationen finns där ;)

Dags att fortsätta. Kram på er!



Kommentarer
britta bloggar

Åh vad du är duktig! Heja!

Svar: Tack snälla du! Man får kämpa på så gott det går ;)
Fanny Lindborg

2012-09-03 @ 08:04:09
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0