VabVabVabVabVabVabVabVab

Har egentligen en miljon andra saker att göra, än att Vabba (<--- vård av barn). Nåja, lite skolgrejer i alla fall, vilket är svårt att hinna med på dagarna när jag är hemma med Snöret. Så då blir jag sittande vid denna tid på dygnet, suck.. Skittråkigt.
En sväng på gymmet tog jag mig tid till tidigare ikväll, med min syster, skönt! Hade det inte varit för henne så hade jag aldrig asat ut idag, men skönt var det - att få slåss riktigt hårt på mitsarna!!
Och mamma - du gjorde min dag igår när du kom hit och hälsade på "lappsjuka" jag, det var ljuvligt med sällskap, tack världens bästa!
Även idag har jag fått lite sällskap på dagen, först svärmor och sedan pappa - toppen va? Det behövde jag ;)
Jahopp, nej en dag imorgon också, dags att försöka finna ett avslut här för kvällen och dyka ner i sängen. Imorgon är en annan dag - då vankas lite vab, ett besök på landet för Milton och mig och sedan skola en sväng för mig och mormor-bus med Milton. Fullt ös en fredag!
Kram på er och sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0