Studera.nu

Nu har jag anmält mig till två sommarkurser, hujeda mig! I sommar blir det alltså både jobb och studier. Men det ser jag verkligen fram emot, ska bli riktigt roligt! Dessutom är det jobb som vanligt under sommaren med en hel del ledigt och sedan distansstudier på det, så det ska nog gå ändå =)

Juridikkurser blev det, om någon nyfiken är intresserade ;) Nu ska jag städa undan lite här, här är galet stökigt. Det gäller att passa på när Snöret sover. Det är nämligen han som bidrar till mest stäk här i hemmet ;) Och delvis jag, säger Marcus. Förstår inte alls vad han talar om ?!

Ha en fin dag, även om det säkert regnar hos er precis som det gör hos mig, suck.. Och kallt är det!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0