Måndagslista nr 77

Hej fina ni! Idag är det ju måndag igen, ny lista på ingång! Idag är jag extra glad över...

...att jag är frisk och därför kommer orka med en jobbig natt med en sjuk son, stackaren..

...den underbara starten på veckan med grupparbete-frukost i stan :)

...att vi alla här hemma är lediga imorgon, tjoohooo!!

...att tack vare ledigheten imorgon så ska vi dra igång med ett projekt!

...att vi alla är lediga till helgen :)

...att det är lönevecka, med extra in eftersom jag jobbade lite förra månaden, kanon-bra!

Sådär ja, en kanon-vecka framför oss, det ser vi fram emot. Hoppas bara Snöret tar och kryar på sig lite.
Nu ska jag smyga ut från hans rum och tvätta ur min hår-inpackning. Kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0