Måndagslista nr 75

Hej på er! Denna vecka har jag så mycket att vara glad över!! Till exempel...

...att jag fyller år på fredag och får träffa många av mina släktingar och fina vänner!

...att jag avslutade helgen med kalas igår, tack alla för igår!!

...över mitt nya bord som står så fint här hemma, tack Alle för hjälpen idag! Kommer ett inlägg om det senare ikväll.

...att min Milton och Marcus är världens finaste, jag har det så bra....!

...att taklisterna är på plats och att murstocken är färdig, börjar bli riktigt fint i vardagsrummet nu =)

...att vi är inne i april nu helt enkelt, mycket roligt framöver, en sommar att se fram emot och en hel vår ligger framför oss, hääääärligt!!!

Nu ska jag äta lite sen kvällsmat, ännu en sak att vara glad över ;) Kram på er alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0