EFTERLYSNING!

Min älskade fina Vilse har försvunnit och jag är så galet orolig. Han är ju bara 1 år gammal, men jag tror inte han har gått vilse.. Är orolig att något hänt honom; att rovdjur tagit honom, att han blivit påkörd, att hästarna har råkat trampat på honom, att han har blivit instängd hos någon, att någon har tagit honom, att han har gått vilse.

Han är väldigt tillgiven och trevlig och betyder så otroligt mycket för mig. Jag vill hemskt gärna ha hem honom.

Så ni som bor i Vinslöv, speciellt här i södra delen, får väldigt gärna hålla utkik efter honom.

Han är, som på bilden, mörkbrun tigrerad, fyra vita tassar och vitt fram på bröstet. Inget halsband har han dessvärre.

 


Kram så länge, ta hand om er.


Kommentarer
Tvilling

<3

2012-04-25 @ 11:31:12
madde

ska hålla utkik!

2012-04-25 @ 19:10:33
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Camilla

Usch, nej vad hemskt.

Hoppas verkligen att han kommer hem snart :-)

2012-04-25 @ 20:11:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0