Årets påskägg-letande!

Ingen skulle väl kunna tro att jag fyllde 25 år i fredags?! Inte i söndags i alla fall, för då samlades syrran, Milton och jag i vårt föräldrahem för att leta påskägg!! Samma tradition varje år; Påskharen har virat in större delen av trädgården med garn, vi "barn" (hahahaha...) får vars en ände och sedan är det bara att börja vira garn!

Milton var glad!! Han fick en egen liten runda med rött garn :)



Det gäller att passa på att pausa tillsammans, när våra garn-vägar mötd ;) Om vi har roligt!!!



Miltons påskägg var rena guldgruvan, enligt honom - fullt av RUSSIN!!!!!



Ful koncentration här på Mimi, det ska göras liksom på rätt sätt ;)



Min bana var visst för lätt/jag var för snabb, så Påskharen hon gjorde om min bana, genom att kasta upp garnnystanet i trädet, haha.. Bara för mig att försöka kasta tillbaks! Som ni ser har jag min ständiga följeslagare med mig, typ alltid!



Här har vi alla hittat våra påskägg, nöjda och glada i skoskenet. MYSIGT! Fint foto dessutom, svårt att få alla, speciellt små-barn och hund, att sitta still ;)



Som jag sa till min syster, påskägg-letandet och gröt-hysterin på julafton, är nog mina favorittraditioner under hela året =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0