Vab

Eller vad man ska kalla det, jag "vabbar" (vård av barn) i eftermiddag. Milton blev visst lite dålig i förmiddags på dagis så Marcus fick hämta honom och sedan efter lunch fick jag ta över, tu att det går att pussla lite ibland =)
Direkt efter dagis-hemgång och fram till nu är han precis som vanligt, så jag vet inte alls vad det var i morse, återstår att se, fast just nu känns det som att han är pigg och kry igen, skönt!

Eftermiddagen kommer bestå av uteaktivitet för oss, underbart och vad skönt det ska bli! Snart tar Milton och jag långhelg "på riktigt" så att säga, för på måndag är dagis stängt så vi håller hemmadag då, som jag längtar!

Nu ska vi klä på oss och gå ut, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0