Ny vagn!

Hej igen! Idag har vi köpt en vagn, wiiii! Jag älskar Miltons fina svarta vagn, men den tar så stor plats i bilen, tyvärr, vilket gör att Yda inte får plats där bak och vi vill givetvis ha henne där, eftersom det känns säkrast.
Så nu blev det en sådan här, en Baby Jogger city mini med 4 hjul =)


Såhär liten och behändig blir den när man har fällt ihop den, vilket också är löjligt enkelt. Så nu kan vi äntligen få plats med en hundbur etc. brevid vagnen - kanon va?



I eftermiddag har vi fått massor gjort här hemma - så skönt! Och allt har vi kunnat göra utomhus i ett underbart väder. Milton och jag har givetvis provkört vagnen och efter det har vi klippt ner runt vår kastanj, innan såg det ut som en enda buske, nu ser man att det är ett stort fint träd. Marcus har klippt gräset, vi har röjt mellan stengärdet och hästhagen. Jag har gett hästarna hö och skurat deras vattenbalja, nytt vatten fick de givetvis också.

Nu sover Milton så gott efter hela eftermiddagen utomhus. Själv har jag nu en veckas hemstudier framför mig, vilket kommer bli både intensivt och skönt på samma gång. Dagis imorgon för Milton, får se hur det går för det är nästan en vecka sedan han var där senast.. Jaha nähä, dags att fortsätta här hemma.
Hoppas allt är väl med er, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0