Milton, finaste du!

Vet ni, där är en sak jag har glömt berätta om! Förra lördagen, dagen innan Miltons 15-månadersdag så tog han sina första egna steg! 2 steg fritt, mot sin mormor - jag var där och såg dem och Marcus kom in från dörren precis samtidigt och hann se det han också, vilken lycka!!
Efter det har han gjort det vid några tillfällen till - det går framåt, det där med att gå själv ;) Stora, lilla, fina Milton!
Här lånar han pappas keps, tuffing ;)

 

Här med =)

 

Nu inväntar jag min sambo, som varit ute och svirat ;) Skulle sovit för länge sedan, enligt mina ögon, men jag hade så underbart besök ikväll. Först var Alexander här och vi hann med en film, sedan kom hans Malin hit och så hann vi med en film till. När de skulle sticka så hängde jag med ut, kissade Yda och gav hästarna natt-hö.

Nu vet jag att han är på intågande och då kan jag lika gärna vara vaken tills han kommer tänkte jag ;)

Men så länge tänker jag plocka undan våra godisskålar och borsta tänderna. Hoppas ni alla har en fin helg, såg att jag fått en ny prenumerant, vilket är jätteroligt (man kan prenumerera på bloggen, finns en liten knapp i högersplaten. Kanske går man in här ändå, utan den, men klicka gärna i - det är roligt att se att fler prenumeranter växer, lite statistik så där ;) ). Nej dags att avsluta och stänga ner för kvällen, godnatt och kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0