Måndagslista nr 51

Hej fina ni! Ny vecka och redan fullt upp ;)
Idag är jag extra glad över...

...att Milton har blivit en sådan fena på att gå!

...Vilse som nu ligger och spinner i mitt knä, mellan datorn och min mage, MYS!

...att nästa skolarbete blev hundra procent färdigt idag ;)

...härliga helgen med släktträff och Ullared som vi har haft, tack alla som var där, det var underbart roligt att träffas igen!!

...att Marcus är världens bästa. Inge större anledning, bara för att helt enkelt.

...att stallet, mitt fina fina stall, är så himla fint!! OJ vad fint det är och OJ vad glad jag är över stallet!

...att vi har en hemma-mys-dag idag, Milton och jag idag - lovely!

Nu så ska jag sätta mig med studierna, innan Milton vaknar igen, kram på er, vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0