Måndagslista nr 49

En väldigt sen lista såhär strax innan midnatt, är uppe sent och pluggar tillsammans med min syster. Eller ja, jag pluggar och hon ritar (som vanligt hahaha, fast denna gång är det delvis till mig och till ett skolarbete, så det passar ju bra).
Men idag, denna "ensamma" måndag är jag glad över...

...att jag har klarat mig helt ensam flera dagar nu (eller ja, utan Marcus ;) ).

...att jag har sådana underbara föräldrar och syster som ställer upp MASSOR just nu - vad jag älskar er!

...att lämna Milton på dagis går bättre och bättre, vilket känns bra. För det gör ont i hela mig när han blir ledsen när jag (vi) går ifrån honom. Lite tårar är det fortfarande, men inte så extremt som tidigare, finaste Milton!

...det känns bra inför den muntliga tentan imorgon och det skriftliga vi ska lämna in, håll tummarna!

...att jag ska till fina Mija på fredag och göra vid mitt skatbo till hår, som jag längtar!

...att Marcus kommer hem till helgen!

...att Milton är världens finaste! Det är tålamodskrävande med ett litet Bus, speciellt denna tenta-vecka (ja, jag är uppe för sent och borde sova, ska bara gå ut och titta till mina stackars hästar en sista gång här efter detta inlägg) när jag är mycket själv också. Men när han kryper upp i soffan med en bok (se morgonens inlägg) och läser, kramar mig på dagis eller när han busar med mig lite överallt - då är det värt allt och lite till - oj vad han är fin!

Oj, nu är klockan över midnatt och därför tisdag, ber om ursäkt över sen lista!
Kram på er och godnatt, hoppas ni inte blåser iväg inatt, vilket väder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0