Klädinköp

Jag är ju i Osby titt som tätt, i och med min utbildning och Osby är verkligen underskattat - de har så många mysiga mindre butiker! Jag har en klädbutik som jag älskar, där köptes idag två pyjamaser och två par strumpor till Milton och till mig blev det en mössa och en kofta.
I en annan liten barnklädesaffär köpte jag två tröjor till Milton, en massa-mönstrad och en rosa med tryck fram.
Nej jag har inga foton i dagsläget och orkar inte fixa det heller.

Men här slår jag ett slag för Osbys shopping-utbud, eftersom jag numera läser marknadsföring ;)




En maskin tvätt tvättas just nu och disken diskas. Huset är iordning-plockat och kvällsmaten är i magen. Milton sover. Nu ska jag snabbt springa ut till mina fyrbenta stoltheter och ge dem lite hö inför natten och se så de har det bra.
Sedan blir det lite studier bara en liten stund, ska verkligen försöka komma i säng tidigt idag, har 23,00 som deadline (nej, kanske inte tidigt direkt, men jag är ju makalös och brukar komma i säng runt 01,00, vilket är på tok för sent en vanlig vardag..) och det ska jag hålla idag.
Imorgon bitti är det hundlämning, dagislämning, morgonfix, hästmatning, köra till skolan och så vidare, så jag har att göra och måste komma upp i tid!

Så hej med er, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0