Idag drar jag igång

med mitt individuella större arbete =) Jag har nu under förmiddagen lagt grunden för det; gjort en mind-map, funderat ut vad företaget är för något och historiken till det. Jag älskar att jobba med arbeten, speciellt individuellt ;)
Snart är det dags för lunch, jag börjar bli hungrig!

Ikväll ska jag fortsätta med stallet, vilket jag ser fram emot - fönsterna ska målas, trästolpar och -plankor ska oljas igen. Mitt stall är SÅ snart klart! Snart ska även spån hämtas hem och in i boxarna!!
Och innan hästarna ska in så ska de duschas, kan ju inte ha in två jätteskitiga hästar i ett helt nytt stall, eller?! ;)

Nu ska jag äta och fortsätta med mina studier, kram från mig - hoppas ni har en fin och solig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0