Hej september!

Jag ölskar hösten och nu är den verkligen på intågande, underbart!! 3 september idag redan och helg här. Senaste dagarna har varit tuffa, sjuka, intensiva och ingen höjdare faktiskt.
Milton har inte alls mått bra och mår inget vidare nu heller. Inte är han direkt sjuk, men har en fruktansvärd hosta och sover därför inte bra alls, inte vi heller då givetvis.
Inatt är första natten på ett bra tag som han faktiskt har sovit ganska bra, så skönt och vi kände oss nästan utvilade i morse, hahaha!
Dessutom har vår nya bil hamnat på verkstaden, så vi är billösa sen igår. Eller nä, i har lånat bil så vi klarar oss gott och väl, men så tråkigt är det när bilar strular. Och dyrt...
Pappa och jag var iväg igår kväll och hämtade material till stallet. Oj vad allt detta är roligt! Har underbara familjer, jag och Marcus, som ställer upp så mycket. Två kvällar har folk lagt här denna vecka och hjälpt mig att sätta upp ny hage till fina hästarna, så nu går de på större utrymme och njuter!

Ikväll är Marcus iväg på firmafest, vilket betyder ensamt för mig. Fast jag hoppas på skräck-filmskväll med Alexander, vilket jag verkligen har sett fram emot SÅ mycket!!
I eftermiddag, när Milton har vaknat, så blir det en promenad ner till byn. Det är Vinslövs-dagarna, så vi tänkte gå ner och titta p lotteri, karuseller, människor och lyssna lite på musik, kan ju vara mysigt. Roligt när det händer saker här i lilla byn =)

Nu ska jag snabbt plocka iordning i hemmet och sedan sätta mig och plugga till Milton vaknar. Så kram på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0