Grattis Mimi!

Ja jag bakade en tårta till Mimi - samma sort som jag gjorde till Miltons 1-årskalas, fast nu knallrosa istället för blå, den blev faktiskt himla fin och god, om jag får säga det själv ;)


Dagen började med en lång och underbar sovmorgon för min del, ååååhh vad skönt det var och åååhh vad längesedan! Sedan var det "vanlig söndag" under förmiddagen, köks-fix, Kalle klippte gräset, lunch och sova middag för Miltons del.
I eftermiddags var det så kalas för Mimi i föräldrahemmet, mys med släkten, det älskar jag!
Kvällen har varit skön, Milton somnade tidigt för han var nog supertrött efter kalaset. Så jag har duschat och fixat en hel massa på datorn; beställt lite foton och bestället böcker, bra att äntligen få det gjort =)

Nu blir det alldeles strax sängen, vi är nog också trötta efter kalaset ;) Kram och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0