Fy vilket väder!

Nu kommer ett sådant där klassiskt klago-inlägg på vädret, som säkert alla andra också klagar på ;) Men ärligt, vi har haft en riktigt dålig sommar (och nej, jag vill inte ha 30 grader sol varje dag, men kanske ett par dagar i veckan i alla fall) och hösten börjar på sämsta vis också. Tycker faktiskt det kan vända på sig nu så vi får en super-fin höst - jag älskar hösten!!

Natten till idag sov Milton hela natten - herregud, det är vi verkligen inte bortskämda med, så ljuvligt! Dessutom sov han fortfarande när jag gick hemifrån i morse, konstigt, det har väl aldrig hänt förr ;)
Jag hade gruppstudier större delen av dagen ochs edan hämtade jag en jätteglad kille på dagis. Allt hade varit helt jättebra på dagis för Milton idag och det gjorde mig verkligen SÅ glad!!

Eftermiddagen gick åt till Milton med bus, vattenpåfyllning till hästarna, lite målning till stallet (tur att Milton tycker det är helt okej att sitta still i sin vagn små stunder i taget ofta). Kvällen har gått lika fort den och mest har vi varit ute i stallet efter att Milton somnat.

Nu är det snart sängen som gäller för oss andra med, jag börjar bli riktigt trött. Men så är jag inte van att gå hemifrån 07,10 om mornarna, som jag gjorde i morse ;)
Godnatt-kram från mig till er!


Kommentarer
Camilla

Ja, det går bra för gossen på förskolan nu! :) Känns som han börjat bli mer trygg hos oss och han har kul! :)

2011-09-08 @ 19:06:03
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0