Fåren vallfärdar

När jag för några dagar sedan öppnade hästarnas hösillagebal så var det nog ett läta som dessa söta ulliga saker kände igen. Oj, oj, oj vad tama de blev helt plötsligt! Till höger om kameran utanför bild så hade jag nog 30 bräkande får och snart slöt säkert 20 upp med kompisarna, de ville visst ha lite mat ;) Här är några av kompisarna som hade bråttom fram.
Och ja, de fick faktiskt smaka. En liten tuss. Hade inte mage att neka dem lite mat. De andra gångerna har jag lyft bort plasten så tyst det bara går, så de inte ska höra vad jag gör. Det har fungerat bra, de har inte stått här fler dagar.


De är ju så söta! Nu blir det te i fåtöljen framför tv'n, imorgon är det studier för hela slanten, så ser visst mina dagar ut allt som oftast nu och det får jag nog räkna med att det kommer se ut de närmaste två åren. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0