Vet inte vad jag ska skriva

Tar just nu en 10-minuterspaus i mina studier, har precis mailat ett par klasskompisar och nu tar jag en liten paus och surfar lite. Sitter och funderar lite, vet egentligen inte på vad. På framtiden tror jag, oj vad allvarligt det lät, men så illa är det inte!
Sitter och funderar på vad jag vill jobba med i framtiden, när jag är färdigutbildad. Och var jag vill arbeta. Jag trivs riktigt bra med utbildningen jag går och det känns riktigt rätt och det är spännande att se vad detta leder till.
Vissa dagar tänker man väl mer än andra, idag är en riktig tänkar-dag.
Det finns väl så mycket man vill uppnå man vill uppnå i livet med utbildningar, jobb, familj, resor och så vidare... Vi har ju uppnåt en del, men det finns absolut mer vi vill ha och göra!

Nej, nu har jag funderat här tillräckligt länge ;) Dags att sätta fart med böckerna igen, kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0