VAB

Idag vabbar jag (vård av barn). Både Milton och jag är sjuka, men förhoppningsvis är det dagis som gäller imorgon =)
Nu sover han middag och jag tänker göra detsamma, hoppas på två piggare personer här i eftermiddag, efter vår nap och hoppas att denna nap ändå är ett par timmar lång ;) Vi behöver sova bort förkylningen, både Milton och jag.

I eftermiddag ska vi i alla fall försöka vara utomhus ett par timmar, det är skönt med friskluft, riktigt skönt!
Nu ska jag inta ryggläge i soffan med min lilla hund. Kisen är ute på äventyr, han blir nog en riktig utekatt, den där Vilse ;)

Vi hörs senare idag, kram härifrån!


Kommentarer
Camilla

Krya på er!

2011-10-05 @ 16:35:03
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0