Snaaaart sååå

...är det äntligen helg! Som jag längtar efter en LEDIG helg tillsammans - det ska bli helt underbart! Just nu sitter jag uppe med skolarbete (givetvis), men ikväll är jag mycket gladare än tidigare kvällar i veckan, eftersom arbetet snart är klart, men framför allt eftersom världens bästa Anna har varit här och förgyllt min kväll. Detta fina besök kommer jag leva länge på - tack älskade du för pratstunden idag och för att du finns!

I morgon är det studiebesök med klassen, första för vår del. Sedan gruppstudier med bästa gruppen - sen är det HELG! På lördag vankas festligheter, vilket säkert blir jätteroligt. I övrigt ska helgen gå i lugnets tecken. Eller ja, förhoppningsvis ;) Har lite sm måste fixas här hemma, utomhus. Och sedan har vi två inneprojekt som ska vara klara till jul, har vi som mål; Miltons rum (som absolut är prio ett) och så tv-rummet. Men nej, inte denna helg och inte under denna delkurs helt enkelt ;)

Nu ska vi krypa ner i sängen, jag är trött och min sambo ser ut att vara det också. Hoppas ni andra har det bra, var rädda om er, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0