Över..

Jahopp, så var denna helgen förbi och det är dags för ny vecka snart.. Känner mig inte alls redo för en ny vecka redan, har haft alldeles för mycket att göra i helgen för att ha hunnit njuta av den. I vilket fall, igår hade vi underbara gäster här hemma, wiiii vad roligt vi hade det, tack fina ni!
Idag har jag, tillsammans med två klasskompisar, suttit här hemma och pluggat mest hela dagen.. Sådär lagom roligt (om än med underbart sällskap av tjejerna), då jag gärna hade haft helgen fri från skolarbete. När tjejerna hade åkt så körde vi upp till skogen för att hämta ved; Milton, Marcus, Yda och jag - herregud vad skönt det var, frisk luft i lungorna, lugnt och skönt. Och vet ni, vi hade en älg en långt stenkast (hahaha) bort som stod och kikade på oss hela tiden, och vi på den givetvis. Det gjorde hela min dag, besöket i skogen och älgen!
Kväll nu, kaminen brinner för fullt och här är underbart skönt hemma. Milton sover och Marcus stack bort till fotbollsträningen, så jag har det lugnt och skönt. Fast ja, jag ska ju dra igång med att förbereda mig inför morgondagens redovisning i skolan. Fast först ska jag bara sitta här i soffan och titta in i elden en stund. För det är jag värd.
Hoppas ni alla har haft en jättefin helg, kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0