Morgonmys

Hej på er! Min morgon har varat ett par timmar redan. Var uppe och släppte ut hästarna tidigt och sedan gjorde jag mig en stor mugg te och drack helt ensam framför tv'n, så skönt!
Efter det har Milton hunnit gå upp och gjorts iordning, kaminen är sotad och tänd och tv-rummet är dammsugat, skönt :) Sitter och funderar på om jag ska prioritera en promenad nu eller mys här framför brasan, hahaha i-landsproblem?! Det lutar dock åt det sistnämnda eftersom jag inte alls känner mig frisk idag. Fast frisk luft kan ju göra underverk.. Sitter nog här en liten stund till och tar en lite senare förmiddagsprommis :)
Nu ska jag äta frukost och Milton lite mellanmål. Kram och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0