Middag med vänner

Ikväll var vi bortbjudna på middag hos fina vänner, vänner till oss och en kompis till Milton - tack finaste ni, vad mysigt det var!! Om än lite kort, men det var ju vårt fel ;) Vi får ta igen det snart igen, det är underbart att umgås med er!
Milton somnade fort, tack och lov! Var orolig över att han skulle vara lika svår att lägga nu som i middags, men det var han inte utan det var en helt vanlig nattning, ca 15 minuter =)

Nu ska jag sitta här vid tv'n resten av kvällen tror jag och inte göra allt för mycket mer. Tvätten ska hängas upp bara, men det orkar jag inte göra nu, Marcus och jag gör nog det tillsammans när han kommer hem, han tränar fotboll nämligen. Så jag och små-djuren har det mysigt nu här i soffan, jag börjar bli trött känner jag och det är bra sövande med en spinnande katt i knät, som jag har just nu ;) Han ligger mellan min mage och datorn, mysigt! Och, som oftast, ligger min lilla Yda vid min högra sida och värmer mig, ljuvligt. Man hade kunnat ha det sämre ;)

Önskar er en fin vecka, som ni har framför er. Själv drar min skola igång med en ny delkurs på tisdag som jag är ganska nervös över. Jag ska förbereda mig så mycker jag bara kan inför den imorgon. Den är på engelska (tror jag?), likaså mycket av kurslitteraturen. Engelskan är alltså det som gör mig nervös.
Hoppas allt är väl med er, kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0