Kompisar!

Det är så ljuvligt att se dessa trå tillsammans! Familjen Persson; vi är alla så glada över att Vilse fick flytta hem till oss och jag är övertygad om att även Yda skriver under på det. Dessa två hänger ofta ihop, numera både utomhus och inomhus. De sover tillsammans i soffan, de äter helst tillsammans (även om vår tanke egentligen är att de ska äta olika mat, försök förklara det för dessa...!) och de busar järnet både utomhus och inomhus - Yda har verkligen fått en kompis.

 

Jag var bra skeptisk egentligen till detta från början, då jag var osäker på hur Yda skulle reagera. Hon är lite knäckt över Milton stundtals och är inte alls speciellt förtjust (snarare rädd) för barn. Även om det går bra för det mesta så märker jag på Yda att hon förändras. Därför var jag osäker på det här med katt, för Ydas skull. Hon tycker väldigt mycket om mina föräldrars katt, men ja det är ju inte hemma.
Därför är vi så glada över att detta verkligen har gått över förväntan! Fina fina, inne-djuren!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0