Godmorgon!

Godmorgon på er! Snart ska jag bege mig ner till tågstationen här i byn för att bege mig till skolan, får skjuts ner och ska hinna fixa nytt månadskort och sådär innan jag ska hoppa på tågen =)
Vad ska ni andra göra idag? Först är det skola för min del, sedan i eftermiddag blir det väl att fixa stallet och umgås med sambo och son, inget övrigt planerat.
Milton är egentligen ledig idag, men ska en snabb vända till dagis då det är fotografering idag, fina killen ska ta sina första dagis-foton idag, vi får väl se hur det går ;)

Kram mina vänner!


Kommentarer
Carro

Vilken fin och mysig blogg! Supermysigt stall och fina hästar du har :-)

2011-10-18 @ 19:13:44
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Camilla

Det gick fint, blir nog riktigt bra bilder :) (trotts att en del barn var lite ledsna)

2011-10-18 @ 19:17:41
URL: http://lillafritzson.blogg.se/
Carro

:-)

Bon Jovi (som han heter;P) har varit skadad till och från hela sommaren och hösten! I somras fick han en spark på bogen efter att han försökt betäcka ett sto.. sen blev det såret till en stor böld som varade och var jätteotäck på grund av värmen... :( Sen när han blev bra från det så fick han hovböld nu för några veckor sedan, och i söndag hittade vi ytterligare ett sår vid hasen så nu får han penicillin injektioner i 5 dagar.. En riktig otursfågel är han :(

Hade också gärna velat ha min pålle hemmavid, verkar mysigt! Bor ni på en gård eller? :)

Kram!

2011-10-18 @ 19:25:56
URL: http://cherrybabe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0