Färdig

Usch vad jag känner mig tråkig just nu egentligen, ni får ursäkta! Mycket tjat känns det som att det blir om hur trött jag är och hur stressad jag känner mig. Men det är verkligen så och jag vill så mycket, men orkar inte. Nu är jag i alla fall färdig med skolarbete för idag, skönt! Ska hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Håller tummarna för att jag i natt kan snitta mer än fem timmars sömn, som det har blivit den sista veckan, suck.. Inte kan jag skylla på Milton heller som sover gott om nätterna (peppar, peppar..), utan enbart på mig själv - hur trött jag än är så kan jag INTE somna, varför? Jo, stress. Massor av stress. Jag kommer inte till ro helt enkelt.
Jag längtar som en tok till helgen, ledig helg, ledig helg för Marcus också - såååå underbart! Nu blir det duschen, vi hörs snart igen, kramar från mig till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0