En vinst!

Wohoo, vilken avslutning på gårdagskvällen! Fick ett mail från JENNY att jag (eller Milton givetvis) har vunnit en Wigglekart i valfri färg, shit vad underbart! Vi har bestämt oss för en färg, vilken får ni se när vi får hem den. Kan inte bestämma mig dock om det ska få bli en julklapp eller om han ska få den direkt, det lutar nog åt att han får den direkt, för jag kommer nog inte kunna hålla mig och vi har ju redan planerat en annan julklapp ;)
Häftig va? Det är som en sparkbil, fast fötterna kan barnet sätta upp och genom att snurra på ratten så får den fart framåt! Milton är nog för liten för att förstå det än, men när han blir lite större. Än så länge använder han den nog mest som en "vanlig" sparkbil =) Jag är i alla fall superglad och tackar Jenny hur mycket som helst för vinsten!

 

Hoppas ni får en ljuvlig helg och att vädret håller i sig, det verkar ju så i alla fall. Nu ska jag kicka igång förmiddagen med lite frukost. Kram från mig så länge!



Kommentarer
Peppe

Grattis till Milton!!

Sicken kul bil!!

Kram

Peppe

2011-10-14 @ 12:51:46
URL: http://jalkling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0