El och fika

Bra kombination va? ;) Men det är så vi tackade "elektrikern" - med fika till både han, frun, pappa och mamma, kanon! Tack fina alla ni för fika och el-installation, blir bra det där! Men ena lysröret var visst sönder så det måste bytas ut, innan det kan bli helt klart.

I eftermiddags hade jag och Milton en hel-mysig eftermiddag utomhus med hundarna, ja Dusty var också här, vilket ledde till att Vilse höll sig undan. Men vad skönt det är ute nu! Kallt och krispigt och soligt - precis så som jag vill ha det, för såhär hade jag kunnat ha det året runt, helt klart.
Huset är nystädat och så fint är här nu. Vilken skön känsla det är, att ha det fint runt om sig, jag tycker i alla fall att jag både blir gladare och lugnare, vilket känns skönt.

Nu ska jag hålla kväll, slänga mig framför tv'n med GOTT samvete, tentan är gjord och jag har inget annat göra ikväll - det känns bra!
Hoppas allt är väl med er! Kram härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0