Vilse är med

Godmorgon på er! I morse när jag släppte ut hästarna så hade jag Vilse med mig, som vanligt skulle jag vilja påstå ;) Han är med mig allt som oftast i stallet och kring hagen, mycket att upptäcka för en liten kattunge.

Här leker han med hästarnas vattenbalja. Tvättar tassarna och fångar bubblor, Sötlök!


Ofta är han och leker i stengärdet, vare sig om vi andra är inne eller ut, jag ser honom ofta från fönstret. Idag fångade jag honom på bild till och med.


FINA VILSE!!


Idag kör jag på som samma som igår - hemmastudier och då enbart tentaplugg. Så nu är frukosten nere och hundarna har varit ute, Milton är på dagis och Marcus är på jobbet. Dags att sätta fart med andra ord.
Kram på er, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0