VAB och ny fåtölj

God kväll! Det blev inte så mycket plugg för mig idag, då dagis ringde och Milton fick komma hem tidigare. Fast mysigt har vi haft det hela dagen och han sov ju i över två timmar, så då fick jag lite gjort i alla fall =)

Av sin farmor fick han en fåtölj idag, tack snälla! Den är redan mycket populär och får nog bo kvar i tv-rummet. Den används redan som läsfåtölj, som synes ;) Milton och hans böcker!

 


Här berättar han om både lalle (nallen) och gocka (dockan) för mig. Killen kan bara fler och fler ord hela tiden och förvånar mig varje dag med att berätta saker och förstå fler och fler saker - fantastiskt för mig som mamma!


Imorgon får vi pussla lite här med VAB:andet, Marcus tar en knapp halvdag och jag tar resten. Ibland blir det så och det är skönt att det oftast går att lösa. Nu ska jag hålla kväll, surfa runt lite, förbereda ett blogginlägg och kolla min mail eftersom jag vet att jag har lite där att läsa igenom.
Sedan är det ju vanliga kvällgrejerna som ska fixas; Yda ska ut (fina Hugo har åkt hem idag igen, tyvärr! Jag saknar honom redan och vill ha honom här alltid, mys-vovven!), det ska släckas hos hästarna, borsta tänder etc. Så möjligen är jag i säng om ett par timmar, förhoppningsvis lite tidigare ;)
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0